Известие

Collapse
No announcement yet.

двигателя тресе в ниските обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • двигателя тресе в ниските обороти

    Здравейте колеги!
    Имам нужда от малко помощ. Колата е 156 1,8 1997 година. Вчера пътувах от Варна за Русе. По магистралата колата вървеше без никакви забележки. След това обаче забелязах силни вибрации на двигателя в ниските обороти, между 1500 и 2500. В по-високите колата си ускоряваше нормално. Стигнах до Русе и на първия светофар колата за малко да загасне. Спрях и отворих капака да я погледна. Като запаля без да подавам газ двигателя вибрира много силно. Като форсирам и мина 2500 оборота вибрацията изчезва. Имате ли идея от какво може да е проблема? Утре пътувам обратно за Варна, и не знам дали ще стигна. На таблото не светят индикатори за грешка/повреда. Дебитомера е нов и оригинален, свещите също. Колата гори масло в трети цилиндър и цапа свеща. Това е така от както съм я взел преди 5000 км. и до сега не ми е създавало проблеми с работата на двигателя. Знаете ли сервиз/майстор, който да работи в Русе утре?

  • #2
    Явно е че работи на 3 цилиндъра. Като го изфорсираш "захапва". Докато не отстраниш проблема с 3-и цилиндър, няма как да се оправи за постоянно. Като казваш че гори масло, как е нивото? бтв, какви са свещите?
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от hinev Покажи съобщение
      Това е така от както съм я взел преди 5000 км. и до сега не ми е създавало проблеми с работата на двигателя.
      Колко още си се надаваш да изкара?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Е щом е само на един цилиндър не е проблем бе - като почне и на другите три да гори тогава я отваряй.
        И като ти вибрира под 2500 - карай я с над 2500 и си 6+.
        Кви хора има бе ей - оплакват се за глупости
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment


        • #5
          Мерси за мненията. Днес я оставих в Русе в Италкар. Шефа, Росен ми се видя много свестен и наш човек. Не само прави алфи ами и кара една наточена 166 ще свалят главата и ще разгледат подробно. За инфо - компресия в трети цилиндър - кръгла нула + голямата свещ практически без електрод а е нова NGK на 1000 км. В другите цилиндри замериха 13-13.3.

          Comment

          Working...
          X